מוסך פולץ - מאמרי תחזוקת רכב

נורות אזהרה לרכב

נורות אזהרה ברכב

נורות אזהרה ברכב מופיעות כשיש לך חיווי מסוים על המתרחש ברכב. חלקן דורשות ממך טיפול מיידי, חלקן דורשות טיפול מאוחר וחלקן פשוט מחוות לך על מה קורה במערכות הרכב. הנה כמה מנורות האזהרה הנפוצות, והסבר קצר עליהן.

קרא עוד »
צמיגי הרכב מוסך פולץ

צמיגי הרכב – איך לטפל בהם, מתי צריך למלא אוויר ואיך עושים זאת

צמיגי הרכב הם אחד מהמרכיבים החשובים ברכב, גם עבור הבטיחות שלכם וגם עבור היציבות והתחזוקה של הרכב. זאת עובדה ידועה שאי שמירה על תקינות הצמיגים יכולה להוביל לתקלות, ואף חלילה לתאונות לא רצויות. בעקבות כך, נשאלת השאלה כיצד יש לטפל בצמיגי הרכב שלכם? איך לעשות זאת נכון בצורה שתשמור עליהם בצורה מיטבית? איך ממלאים אוויר? וכיצד יודעים מה לחץ האוויר הנכון עבור הרכב שלכם? רוצים לדעת את התשובות לכל השאלות הללו? פשוט קראו את המאמר הבא.

קרא עוד »
טסט לאוטו מוסך פולץ

טסט לרכב – איך תעברו את הבדיקה בשלום

טסט לרכב היא בדיקה שנדרשים לעבור כל הרכבים בישראל אחת לשנה. יוצאי הדופן הם רכבים שנמצאים על הכביש פחות משנה ואינם נדרשים לעבור את הבדיקה כלל, ורכבים הנמצאים על הכביש מעל 19 שנים ונדרשים לעבור אותה פעמיים בשנה. רבים רואים בטסט כסוג של טרטור, אך הרעיון מאחוריו הוא חשוב: זוהי בדיקה שבאה לוודא את תקינות הרכב. כך משיגים 2 מטרות במכה אחת: מבטיחים את בטיחות הרכב ואת בטיחות הנהג או הנהגת הנוהגים בו. רוצים לעבור את הטסט לאוטו בשלום? קראו את המאמר הבא וקבלו את כל הטיפים שיעזרו לכם.

קרא עוד »
מגבים לרכב מוסך פולץ

מגבים לרכב – כיצד בודקים שהם תקינים, כיצד בוחרים חדשים וכיצד מרכיבים

מגבים לרכב הם אחד מהאביזרים החשובים והחיוניים לבטיחותכם, במיוחד בחורף.
אם אי פעם ניסיתם לנהוג ללא מגבים בזמן שיורד גשם קל או כבד או בקיץ בזמן לחות כבדה או אבק, אתם יודעים עד כמה זה יכול להפריע לנהיגה, וכמובן לפגוע בבטיחות של הנהג או הנהגת. בנוסף, מגבים לרכב יכולים להשחק ולהקרע, לכן משרד התחבורה מחייב בדיקה שלהם במהלך הטסט השנתי. למעשה, ההמלצה היא להחליף את המגבים אחת לשנתיים. במיוחד בשביל לוודא כי אתם נוסעים בצורה בטוחה, כתבנו מאמר עם טיפים על כיצד לבדוק את תקינות המגבים, כיצד לבחור חדשים וכיצד להחליף את המגבים הלא תקינים בעצמכם. 

קרא עוד »
פעילות המנוע

5 פעולות שיתרמו להארכת פעילות המנוע שלכם

המנוע הוא לב ליבו של הרכב, ולכן החשיבות הגבוהה בטיפול נכון בו וכמובן בשמירה עליו. טיפול נכון במנוע לא רק יאריך את חייו, אלא גם יסייע לשמירה על הרכב באופן כללי ויתרום לנהיגה חסכונית ונכונה. אז מה ניתן לעשות על מנת להאריך את פעילות המנוע? אלו צעדים פשוטים אתם יכולים לנקוט על מנת לתרום לתקינות שלו? המאמר הבא נותן לכם 5 טיפים פשוטים:

קרא עוד »
כלים מוסך פולץ

טיפולים שוטפים ברכב – כל כמה זמן צריך לעשות, מה הם כוללים ולמה זה חשוב

האם ידעת שרוב הביקורים במוסכים בארץ מיועדים לביצוע של טיפולים שוטפים ברכב? רוצים לדעת יותר מה כוללים הטיפולים? למה חשוב לבצע אותם על בסיס קבוע? מה ההבדל בין טיפול 10,00 לטיפול 15,000? אנחנו נתקלים בלא מעט שאלות על הנושא כמעט מידי שבוע, ועל כן החלטנו לכתוב את המאמר הבא.

קרא עוד »
Call Now Button דילוג לתוכן