5 עובדות שלא ידעתם על קדילאק

הקדילאק האמריקאית היא אחת מהמכוניות הותיקות  ביותר הקיימות בשוק היום. לאורך השנים היא עברה לא מעט תהפוכות, אך תמיד היא נחשבה למכונית איכותית ואמינה. אם אתם עדיין לא מכירים את קדיאלק או תמיד רציתם לדעת יותר על המכונית ועל ההיסטוריה שלה, אז הנה 5 עובדות מעניינות: 

1. חברת קדילאק הוקמה באוגוסט 1902, כאשר המכונית הראשונה הוצגה לקהל הרחב כבר באוקטובר של אותה –

שנה. החברה עצמה נרכשה על ידי ג׳נרל מוטורס בשנת 1909, ועד מהרה הפכו המכוניות למותג היוקרה של

 החברה.

2. מקור השם קאדילק הוא בשמו של חוקר ארצות צרפתי מהמאה השמונה עשרה, אנטואן דה לה מוט קאדילק,

שהיה ממייסדי העיר דטרויט שבמדינת מישיגן בארה״ב. הסמל ההיסטורי של משפחת קאדילק אף שימש השראה לסמל של החברה. 

3. מומחים בתחום מחשיבים היום את דגם 452A לדגם האיכותי ביותר שיוצר על ידי החברה. הדגם שנוצר בשנת 1931  היה הרפתקאה יקרה, ולמרות זאת לא נחשב לפופולרי ביותר בקרב הציבור האמריקאי באותם השנים. הסיבה לכך לפי אותם מומחים היא שהמכונית פשוט הקדימה את זמנה. היום נחשב הדגם לאחד הפופולרים בקרב אספנים ועלותו יכולה להגיע ללמעלה מ- 500,000$. 

4. הסידרה הנמכרת ביותר של קאדילק היא ה- Cadillac de villa series, אשר יוצר בין השנים 1959-2005. מספר המכוניות שיוצרו במסגרת הסידרה ונמכרו עלה על 3.5 מליון מכוניות.

5. בתחילת שנות האלפיים הציגה קדילאק פילוסופיית עיצוב חדשה למאה ה- 21 המכונה ״אמנות ומדע״. פילוסופייה זו משלבת עיצוב נועז וטכנולוגיה חדשנית והיא התפשטה עד מהרה לדגמים שונים של המותג. 

רוצים לדעת יותר על קדילאק? יש לכם שאלות? מתלבטים בנוגע לרכישת מכונית? מוזמנים לפנות אלינו ונשמח

לסייע לכם ולענות על כל שאלה: 

ֿמוסך פולץ

שפע טל 2, תל אביב יפו
03-5626802

למאמרים נוספים של מוסך פולץ

טיפול שוטף

מה צריך להיות לנו באוטו?

קנינו רכב או שקיבלנו רכב. יש הרבה דברים שצריכים להיות לנו באוטו כמו צמיג רזרבי, ערכת עזרה ראשונה ודברים נוספים. עם כוח באה אחריות, לכן אנחנו צריכים לדעת מה זה אומר בהקשר של הרכב. בואו נבין בקצרה מה צריך להיות לנו באוטו.

קרא עוד »
לנהוג הפוך לנהוג בצד שמאל של הכביש
כל המאמרים

לנהוג הפוך – לנהוג בצד שמאל של הכביש

איך לנהוג הפוך או איך לנהוג בצד שמאל של הכביש? למה ההגה נמצא בצג ימין של הרכב? הכל הפוך! הרכב ההפוך גורם לתאונות רבות בקרב תיירים שמגיעים למדינת היעד שלהם. בגלל שאנחנו רוצים להימנע מתאונות בחופשה שלנו, נלמד בכמה טיפים קצרים איך לנהוג בקפריסין, אוסטרליה, ניו זילנד, תאילנד, בריטניה, הודו, דרום אפריקה והרבה אחרות.

קרא עוד »
מה הבדל בין ידני לאוטומט
איסוזו

מה ההבדל בין ידני לאוטומט?

לפני שקונים רכב, אנחנו צריכים לדעת איזה סוג רכב הוא ומהי תיבת ההילוכים שמתאימה לנו יותר. יש שני סוגים מרכזיים של תיבות הילוכים – אחת ידני, והשנייה אוטומט. אז בשביל לדעת מה לקנות, חשוב מאוד לדעת איזה סוג תיבת הילוכים יש באוטו ולדעת מה ההבדל ביניהם.

קרא עוד »
Call Now Button דילוג לתוכן