שריטות על הרכב – 4 דרכים כיצד להסיר ולהעלים אותם

רבים מאיתנו נתקלים בבעיה: השארנו את האוטו בחנייה, הלכנו לדרכנו וכאשר חזרנו גילינו שריטות לא סימפטיות שהשאיר רכב אחר שהיה באזור. אנחנו נתקלים בשאלות על נושא זה כמעט על בסיס שבועי ועל כן החלטנו לכתוב עבורכם מאמר עם 4 טיפים כיצד להסיר שריטות מהרכב.

חשוב לזכור שלא משנה באיזה טיפ אתם בוחרים, כדאי קודם לבדוק במקום נסתר על מנת לוודא שלא תהיה פגיעה משמעותית בצבע של הרכב.

ספוג הפלא

אתם בטח מכירים את ספוג הפלא והשימושים הרבים שיש לו בבית. אז מעבר לניקיון של כיורים, הסרת כתמים מהקירות והברקת רהיטים, הספוג יכול לסייע לכם גם בהעלמת שריטות ברכב. איך עושים זאת? לוקחים ספוג אחד, מרטיבים אותו בקצת מים ומשפשפים בעדינות. זול ויעיל במיוחד.

משחת שיניים

עוד מוצר שנמצא בבית וניתן לנצל אותו לצורך הסרת שריטות הוא משחת השיניים. כן. כן. ממש כך.

איך עושים זאת? לוקחים ספוג רגיל, מרטיבים אותו במים ומשפשפים את האזור עם השריטות. המטרה היא לנקות את האזור לפני שמטפלים בו. לאחר מכן, לוקחים משחת שיניים, מורחים אותה וממתינים חמש דקות. לאחר מכן, פשוט משפשפים באינטנסיביות והשריטות יעלמו.

נייר זכוכית

יש לכם שריטה ענקית ועמוקה על הרכב? זה הזמן להביא את התותחים הכבדים. כך תעלימו שריטות עמוקות: לוקחים מטלית, מערבבים סבון ומים ומנקים היטב ובעדינות את האזור עם השריטות. לאחר מכן, מדביקים מסביב לשריטה נייר דבק עבה על מנת לסמן אותה. לוקחים נייר זכוכית (בין 3,000 ו-5,000, תלוי בשריטה), עוטפים את הספוג בנייר ומתחילים לשייף מעל השריטה, כשהתנועות שלכם מופנות כלפי מעלה. השתדלו שלא לשייף חזק מדי על מנת לא לפגוע באחידות של הצבע. עשו זאת במשך 15 שניות, עצרו ובידקו את מצב השריטה. אם השריטה נעלמה, זה הזמן לעבור לפוליש במיוחד עבור שריטות וסימנים, אשר יעזור לצבע של הרכב להיות מבריק וחדש כמו קודם לכם.

להגיע למוסך

לפעמים אין ברירה ולאחר שניסיתם, בדקתם ושיפשפתם השריטה עדיין שם. זה הזמן לגשת למוסך מומחה לסוג המכונית בה אתם נוהגים ולהתייעץ עם המומחים. ההמלצה לעיתים תהיה לצבוע את האזור עם השריטות כי אחרת הן לא תעלמנה, אך לעיתים הם יציעו לכם דרכים אלטרנטיביות לטיפול בבעיה.

למאמרים נוספים של מוסך פולץ

טיפול שוטף

מה צריך להיות לנו באוטו?

קנינו רכב או שקיבלנו רכב. יש הרבה דברים שצריכים להיות לנו באוטו כמו צמיג רזרבי, ערכת עזרה ראשונה ודברים נוספים. עם כוח באה אחריות, לכן אנחנו צריכים לדעת מה זה אומר בהקשר של הרכב. בואו נבין בקצרה מה צריך להיות לנו באוטו.

קרא עוד »
לנהוג הפוך לנהוג בצד שמאל של הכביש
כל המאמרים

לנהוג הפוך – לנהוג בצד שמאל של הכביש

איך לנהוג הפוך או איך לנהוג בצד שמאל של הכביש? למה ההגה נמצא בצג ימין של הרכב? הכל הפוך! הרכב ההפוך גורם לתאונות רבות בקרב תיירים שמגיעים למדינת היעד שלהם. בגלל שאנחנו רוצים להימנע מתאונות בחופשה שלנו, נלמד בכמה טיפים קצרים איך לנהוג בקפריסין, אוסטרליה, ניו זילנד, תאילנד, בריטניה, הודו, דרום אפריקה והרבה אחרות.

קרא עוד »
מה הבדל בין ידני לאוטומט
איסוזו

מה ההבדל בין ידני לאוטומט?

לפני שקונים רכב, אנחנו צריכים לדעת איזה סוג רכב הוא ומהי תיבת ההילוכים שמתאימה לנו יותר. יש שני סוגים מרכזיים של תיבות הילוכים – אחת ידני, והשנייה אוטומט. אז בשביל לדעת מה לקנות, חשוב מאוד לדעת איזה סוג תיבת הילוכים יש באוטו ולדעת מה ההבדל ביניהם.

קרא עוד »
Call Now Button דילוג לתוכן